Ik stuur toch al nieuwsbrieven?
Nieuwsbrieven waar uw klanten u voor bedanken
Ik stuur toch al nieuwsbrieven?
Nieuwsbrieven waar uw klanten u voor bedanken
Logisch Verzekerd deed dit
Nieuwsbrieven waar uw klanten u voor bedanken
Uitleggen clausules en voorwaarden
Preventie tips
Een belangrijk onderdeel van verzekeren is preventie, het nemen van maatregelen om schade te voorkomen. Voorkomen is immers beter dan genezen. Met I-communicatie stuurt u uw klanten periodiek waardevolle preventietips, waarmee uw klanten kunnen controleren of ze deze hebben uitgevoerd. Zo niet, kunnen zij die direct in de praktijk toepassen. Klanten weten hierdoor nog beter welke maatregelen zij moeten nemen om schade te voorkomen. U legt deze maatregelen simpel en uitvoerbaar uit. Dit doet u door op maat gemaakte nieuwsbrieven periodiek per email te versturen. Via een emailclient regelt u dit voor een heel jaar in en monitort u wie ze lezen en wie niet. Klanten reageren op uw mails, waardoor u nog meer en dieper contact heeft met uw zakelijke klanten.
Beter geïnformeerd is meer zekerheid op een uitkering na schade
Klanten die goed geïnformeerd zijn, weten dat zij moeten voldoen aan de eisen die verzekeraars stellen om in aanmerking te komen voor een uitkering. Zij weten welke schade wel en niet gedekt is onder de verzekering die zij hebben afgesloten. Ontstaat er ondanks alle preventietips, die zijn opgevolgd door uw klant, toch een schade. Dan zal die uitkering zeer waarschijnlijk vergoed worden. U wilt als verzekeringsadviseur toch ook dat uw klant na schade een uitkering krijgt, zonder gezeur of clausules wel of niet zijn geïmplementeerd?